Sen ni läste sist

 
Min syster Cattis, min systerdotter Lilly och Cattis sambo Emil kom hem från Spanien i lördags, fick en present och såklart var den från Victorias Secret! En bodysplash från den nya kollektionen! Så vart jätte glad såklart, precis som vilken annan tjej i världen hade blivit haha!  
 
Förutom det så har vi äntligen fått kattungar igen!! 
I fredags om jag inte minns helt fel, gud vad jag blev glad då! 
Har verkligen längtat som en idiot efter de där söta små purrisarna.
Fast när de är en vecka gamla så är det nästan jobbigaste tiden, de piper så mycket och så blir de skitarga och skriker när de inte hittar en tutte. Så upp och spring hela tiden. Men det är ju värt det såklart.
Hoppas att det blir en liten Sune. 
 
Ja, sen har jag spenderat tiden på gymmet med min Alicia eller i ishallen med familjen.
Ja vi har ju kört väldigt hårt på gymmet de senaste dagarna, och fy vilken motivation man får när man känner och ser resultat! Verkligen astaggad blir man! 
Efter gårdagens pass hade jag en blodåder som "stack ut" på armen, så som de här biffiga killarna får när de pumpar, gud vad stolt jag var då hahaha. 
 
haha puss
 
Min present 
 
Två fula bilder på mig och babe
 
 
En av våra fina kattbebisar
 
Mina fina småsystrar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback