julklapp

Det här är då vad jag önskat mig i julklapp!
Av pappa har jag önskat mig ett par UGGs, blir asmys i ishallen och supersmidigt att dra på sig när man går ut med hundarna. Eller de mornar till skolan som jag inte hinner knyta skorna haha! 
Av mamma har jag önskat mig två klockor och massa saker till rummet, typ kuddar och annat som man kan dekorera runt med! 
Hade först önskat mig typ tusen saker till men jag vill inte ruinera mamma och pappa på pengar haha, julen ska vara mysig och en tid att tillbringa tillsammans tycker jag, man behöver inte tusen julklappar utan det känns mer som att paket tillhör födelsedagen. Men vem tackar nej till paket på julen också? ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback