födelsedag

Hej allihopa! 
Idag fyller mina fina mamma 43 år så vi har firat henne under dagen, har haft studiedag så det passade perfekt! 
Först åkte vi in till Kumla och handlade fika och saker till maten. Sen letade vi efter en tårta som till slut blev en blåbärstårta. Jag tycker inte om tårta men vad gör man inte haha! 
Sen kom vi hem och här hemma väntade min storasyster Cathrine och min systerdotter Lilly, så vi satte igång med maten som blev tacos hihi sen käka vi och mamma fick öppna sina paket. 
Efter det så fikade vi och åt tårta. Strax därefter kom Emil och hämtade Cattis och Lilly så då städade vi av lite innan Daniel och Rebecca kom över en stund. 
Nu sitter vi i soffan och kollar på tv, blir väl en film lite senare tror jag. 
 
Och imorgon är det som måndag för mig, herregud hur ska jag orkar upp? 
 

Jaja, grattis igen till min fina mor <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback